Otroci bodo lahko delali z montessori materiali. Predstavljeni jim bodo materiali, katere si bodo izbrali sami. Vsakega otroka v določenem obdobju zanimajo različne stvari, nekaterega zanimajo številke in računanje, nekaterega sestavljanje stolpa, spet drugega pisanje in barvanje, drugi bodo lahko klepetali po angleško ali nemško, nekateri bodo želeli kopati dojenčka ali se naučiti kako se umivajo roke…. Vsi otroci lahko samostojno pripravijo malico ali pripravijo mize.
Raziskave so pokazale, da je zgodnja izpostavljenost drugega jezika zelo koristno za otroke.
Otroci, mlajši od šest let, so obdarjeni z srkajočim umom in so v občutljivem obdobju za učenje jezika. Občutljivo obdobje je čas, v katerem so možgani še posebej učinkoviti pri nekaterih vrstah učenja. V občutljivem obdobju, se lahko otroci učijo hitreje, če je zagotovljena dobra priložnost. Ko je občutljivo obdobje je minilo, je težje, da se naučijo novega koncepta ali spretnosti. Dokazano je, da se otroci od 2-6 leta lahko naučijo tujega jezika v nekaj mesecih, po 6 letu pa potrebujejo 2 leti in več.
Če so otroci izpostavljeni tujemu jeziku v zgodnjem otroštvu, je bolj verjetno, da se doseže učenje tega jezika kot neka gladkost v učenju. Majhni otroci so fascinirani zaradi človeškega glasu, zvokov in govorjeno besedo. Lahko se naučil novega jezika z lahkoto in brez truda.
Otroci lahko sodelujejo vsak po svojih zmožnostih in se učijo v svojem ritmu. Mlajši otroci uživajo ob gledanju in posnemanju starejših, starejši otroci razvijajo samozavest z modeliranjem poučevanja in skrbi za mlajše.
Cilja montessori vzgoje ni samo, da otrok razume kaj počne, še manj da se ga v to prisili in se ga ocenjuje, ampak vzpodbuditi njegovo notranjo nujo po samostojnem učenju. Otrok si bo takšne samostojne izkušnje zapomnil za celo življenje.
Otroci bodo na delavnici dobili tudi malico, ki jo bomo pripravili skupaj s posameznimi otroki.
Več informacij lahko dobite na individualnem obisku. (bo obvezen? ali vsaj tel. pogovor?)